گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

برنامه کوهنوردیImage   کانال تلگرامImage

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 70 نفر عضو رسمی و 5 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

گزارش صعود زمستانه قله کرکس

طبقه بندی رشته: خبر

<< بنام خدا >>

گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مهندس امجد سمواتی

تاریخ اجرای برنامه  :  13 اسفند ماه 95

سرپرست  :  اميرعباس مصلحی

گزارش نویس  :  شهنوش عبادت

شرکت کنندگان دربرنامه  :  اميرعباس مصلحی ، علی زمانی ، مهرانگیز اقبالی و شهنوش عبادت

شرح برنامه  :

جمعه 13اسفند 95مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت روانشاد ، بزرگمرد کوهستان و صنعت امجد سمواتی بود . به همین مناسبت گروه کوهنوردی دنا صعود زمستانه قله کرکس را ترتیب دادند تا بار دیگر دوستداران روانشاد امجد سمواتی گردهم جمع گردند و یاد و خاطره این عزیز را زنده کنند.

در این برنامه کوهنوردانی از شهرستانهای ایذه و رامهرمز،گروهی از هلال احمر دهاقان،گروه دنا ، گروه چکاد ، گروه کرکس ، گروه راسخ حضور داشتند.

تعدادی از کوهنوردان پنچ شنبه شب 12 اسفند 95 درپناهگاه کرکس مستقر شدند و جمعه صبح قله راصعود کردند. تعدادی دیگر جمعه دربرنامه ی یکروزه قله کرکس راصعود کردند. صبح جمعه  13 اسفند 95 تیم چهار نفره ما با خودرو شخصی آقای مصلحی ، ساعت 5 صبح از اصفهان به سمت نطنز روستای کشه ، حرکت کردیم، ساعت  6:40 به قرارگاه کوه کرکس رسیدیم ، پس از صرف صبحانه ساعت 7 صبح پیمایش به سمت پناهگاه کرکس آغاز گردید، هوا نسبتا سرد و ابری بود . مسیر کوهپیمایی بخاطر بارش برف شب قبل سفیدپوش و به علت سردی هوا لغزنده بود. در ساعت 8:30 به پناهگاه کرکس رسیدیم ، پس از استراحتی کوتاه درساعت 8:45 به سمت قله حرکت کردیم . هرچه ارتفاع بیشتر میشد ، هوا نیز سرد تر و ابرها متراکم می گشت ، گاه مه آلود وگاه خورشید رخ مینمود . بعداز حدود یکساعت کوهپیمایی به همنوردان گروه دنا برخوردیم که از قله برمیگشتند ، با گپ وگفتی با آنها وگرفتن عکس از آنها جدا شدیم و به پیمایش ادامه دادیم.

صدای گامهایمان روی برف ، نسیم سرد زمستانی ، بارش برف همراه با باد ، هوای مه آلود ، حرکت درشیب تند ، همراه باهمدلی و صمیمیت دوستان همنورد بسیار بسیار لذتبخش بود .در ساعت 10:45 برفراز قله زیبای کرکس قرار گرفتیم.

پس از ثبت خاطرات با گرفتن عکس و یادی از عزیز درگذشته امجد سمواتی ساعت 11 از قله جدا شدیم . برف زیبایی همراه با باد و هوایی مه آلود ما را همراهی میکرد. باکم شدن ارتفاع خورشید نیز رخ نمود ، در ساعت 12 به پناهگاه رسیدیم و به همنوردان سایر گروهها ملحق شدیم . پس از صرف ناهار و استراحت مراسمی به یادمان مرحوم امجد برگزار گرديد . درساعت 13:30 ازپناهگاه خارج شدیم و با رعایت اصول ایمنی به علت یخ زدگی مسیر و بارش دوباره برف همراه با باد درساعت 15به محل استقرار اتومبیلها رسیدیم ، ساعت 16:30اصفهان بودیم.

یادمرحوم امجد سمواتی گرامی

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید