گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

برنامه کوهنوردیImage   کانال تلگرامImage

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 70 نفر عضو رسمی و 5 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

شرکت کنندگان  :

امیرعباس مصلحی ، ستاره مصلحی ، ستاره زارعی ، علی کاظمی ، نگار نصیری

گزارش برنامه  :

ساعت هفت صبح آدینه قرار مان ابتدای خیابان کهندژ بود . پس از سوار شدن به سمت نطنز حرکت کردیم . در پارکی زیبا در شهرشاهین شهر به صرف صبحانه پرداختیم .مسافت حدود صد و سی وچهار کیلومتری تا نطنز را در جمع خوب و صمیمی دوستانمان به پایان رسانده و نهایتا در ساعت 9 صبح به محوطه مخصوص پارک اتومبیل رسیدیم . کوله ها را برداشتیم و پس از انجام تمرینات کششی به سمت پناهگاه راه افتادیم . منطقه مثل همه جاهای دیدنی و زیبای کشورمان با بطری ها و ظروف پلاستیکی و زباله های خشک چهره ایی نا زیبا یافته بود . پلاستيکهاي بزرگ و سبز زباله را تحویل گرفتیم تا شاید بتوانیم ذره ای از نازیبایی های فرهنگ بی تفاوتی عده ایی را در پشت آن پنهان نماییم و به دیگران این پیام را القا نماییم که هر زباله ای که دستی در طبيعت رها میکند تاوان سنگینی دارد که طبیعت رنجور کشور ما دیگر توان پرداختنش را ندارد . جمع شدن بیش از سی زباله که و همکاری چند کودک 10ساله نشانگر این بود که هنوز نبض عشق به طبیعت در عروق ملت مي تپد شاید کمی فرهنگ سازی آنهم در بین کودکانمان تنها روزنه نجات محیط زیست و کره خاکی ما باشد. ساعت 20:15 به اصفهان رسیدم

باتشکر از رییس هیت کوهنوردی بادرود آقای عبدالعظیم شکاری سرپرست و اجرا کننده برنامه.

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید