گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

برنامه کوهنوردیImage   کانال تلگرامImage

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 70 نفر عضو رسمی و 5 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

ساعت و تاریخ حرکت  :  5 بامداد روز آدینه 17 فروردین 97

نحوه اجرا (مستقل یا مشترک)  :  مستقل

شرکت کنندگان :

اعضاء :هادی فوقانی ، محمود روحانی ، امیر عباس مصلحی ، مجید طیبی ، جواد مستاجران ، مرتضی زینلی

میهمانان : صدیقه فوقانی ، احسان وطنخواه ، قدرت الله بهزادی ، عباس یوسفی ، مهدی محتشم ، بهنام بهزادی ، هوشنگ صادقی ، داود کمالی ، امید دادخواه ، کیانا نصیری ، لیلا اسماعیلی

راهنمای برنامه  :  منوچهر علیاری از شهرکرد

گزارش نویس  :  هادی فوقانی

چگونگی برنامه :

گروه 17 نفره کوه پیمایان در ساعت 5 بامداد روز آدینه 17 فروردین 97 اصفهان را به سوی گردنه رخ پشت سر گذاشتند. در آنجا به 4 تن از دوستان شهرکردی خویش پیوسته در ساعت 6:45 همگی راهی بلندی های سوی خاور بخشاب شدیم. در هوایی ابری تا ساعت 8 بامداد رفتن را پی گرفتیم و سپس در کنار چاه آبی که دیگر آبی درون آن نبود اندکی درنگ کرده به خوردن ناشتا پرداختیم. پس از آن راه پی گرفته شد تا این که در دامنه کوه شهر چرمهین در دید رس آمد. به نیمروز که نزدیک شدیم بارش باران سبک آغاز شد و باید هنگام فرود آمدن به زیر آبشار شاه لولاک لغزنده بودن سنگ ها را به دیده میگرفتیم. نزدیک ساعت 14 به زیر آبشار رسیدیم و ساعتی به درنگ و خوردن ناهار گذشت. پس از آن به دوستان شهرکردی خویش بدرود گفته با مینی بوسی که چشم به راه ما بود به سوی اصفهان بازگشتیم. دوستان شهرکردی هم با کرایه دربستی به شهرکرد رفتند.

در بلندی های راه جز اندکی ناچیز برفی نبود. گل ها هنوز به خوبی باز نشده بودند. در آبشار جز آب بارانی که میبارید آب دیگری دیده نمیشد. با این همه مردم بسیاری برای گذراندن روز خویش به پای آبشار آمده بودند.

بارش باران بهاری هوایی دلپذیر پدید آورده بود گر چه کفاف کی دهد این باده ها به مستی ما.

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید