گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

برنامه کوهنوردیImage   محل تمریناتImage

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 68 نفر عضو رسمی و 5 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

تعدادمیهمانان  :  9 نفر

تعدادکل شرکت کنندگان  :  17 نفر

اسامی شرکت کنندگان  :

اعضاء  :  همایون مینویی ، هادی فوقانی ، امیرعباس مصلحی ، محمود روحانی ، مرتضی زینلی ، سعید عابدینی ، لیلا نصر ، مهناز امیری

مهمانان  :  آقای فریدنی ، ناصر عرفانی نیا ، مهران شهریاری ، شهرزاد نریمیسا ، معصومه عالی زاده ، حسن قدیریان ،  صدیقه فوقانی ، خانم احمدی و خانم دولت نصرآبادانی

شرح گزارش برنامه  :

طبق برنامه پنج شنبه 19مرداد 96ساعت 18:15 دقیقه از دروازه تهران برای صعود به قله شاهین با یک دستگاه میدل باس به سمت نطنز حرکت کردیم . بعد از عبور از روستای تار و گذشتن از دهکده تفریحی رایان نطنز ، ساعت 20:15 دقیقه به دامنه کوه رسیدیم . بعد از بستن کوله پشتی ، مراسم معارفه با سرپرستی همایون مینویی ، سرقدم آقای هادی فوقانی ، راهنما آقای محمود روحانی ، عقب دار آقای امیرعباس مصلحی . مسئول فنی آقای سعید عابدینی ساعت 20:30 دقیقه حرکت را آغاز کردیم . به گفته سرپرست برنامه ، مسیر فاقد پاکوب است . میدانستیم صعود سختی خواهیم داشت ولی هوای عالی و تقریبا سرد و شبانه بودن صعود آنچنان لذت بخش بود که سختی مسیر را حس نکردیم . ساعت 21:25 دقیقه استراحت کوتاهی کردیم و حرکت را دوباره آغاز کردیم . از مسیرهای دست به سنگ و تیغه ای عبورکردیم . ساعت حوالی 23 بود که گرسنگی برما غلبه کرد . حتی سرمای هوا هم مانع از صرف شام نشد . شام که تموم شد عزم حرکت کردیم گوشی را از کوله درآوردم که ساعت حرکت را ثبت کنم . ساعت 24 بود ، صفر عاشقی...به فال نیک گرفتمش و صعود را عاشقانه تر ادامه دادم ، میدانستم اتفاق های خوبی در راه است . ساعت 1:15 دقیقه بامداد بود . باد با سرعت بیشتری درگوش هایمان فریاد می کشید و هوا سردتر از حد تصور ما بود . جلوتر هم خبری از پناه گاه مناسب نبود . تصمیم گرفتیم شب را در کنار صخره های مرتع 3400 متری به سحر برسانیم. خدا هم خودش را به جمع 17نفره ما رساند و جای تک تک ستاره ها به ما چشمک میزند و با زبان بی زبانی هم صحبتمان شد . نمی دانم گفتن حرف ها و آرزوهایم با قادر بی همتا ، چند وقت طول کشید و کی خوابم برد وقتی به خودم آمدم ساعت 6 صبح بود . نیم ساعتی طول کشید که بچه ها آماده شدند و کوله پشتی ها را بستیم.6:30 دقیقه حرکت را آغازکردیم و بعد از سه ساعت عبور از تیغه های مسیر ، ساعت 9:30 دقیقه به قله 3800 متری شاهین رسیدیم . هوا عالی بود . نیم ساعت روی قله ماندیم و صبحانه و چای را همان جاخوردیم . عکس هم گرفتیم . ساعت 10صبح تصمیم به بازگشت گرفتیم ، آن هم از مسیری متفاوت از مسیر برگشت . ابتدای مسیر برگشت با اینکه ساده تر از مسیر رفت بود اما سراشیبی های تند ریزشی داشت . ازسراشیبی ها که گذشتیم ، بعد از بیست دقیقه به چشمه ای زلال رسیدیم . با کسب اجازه ازسرپرست بار دیگر بساط چای را به راه انداختیم . عطر چای با بوی پونه های وحشی آمیخته شد بود و سکوت حاکم برجمع را صدای زیبای آب درهم می شکست. دل کندن از این همه آرامش سخت بود اما چاره ای جز بازگشت نداشتیم . ساعت 14به محل پارک خودرو رسیدیم . مسیر رفت را بار دیگر برای رسیدن به اصفهان طی کردیم .کوله های خالی اما پر از تجربه هایمان را باردیگرروی کول انداختیم وهرکدام به سمت خانه هایمان حرکت کردیم.

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید