گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

برنامه کوهنوردیImage   کانال تلگرامImage

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 70 نفر عضو رسمی و 5 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

تاریخ اجرا : 1394/10/23

گزارش نویس : سعید عابدینی

حاضرین در برنامه : هادی فوقانی ، ناصر فوقانی ، سعید عابدینی

چهار شنبه 1394/10/23 ساعت دوازده، 9 نفر از دوستان با یک دستگاه ون از اصفهان به سمت دهدز حرکت کردیم . در شهر بروجن یک نفر دیگر به ما پیوست . ساعت از17 گذشته بود که به دهدز رسیدیم . کمی منتظر ماندیم و یک گروه 3 نفره دیگر هم به ما ملحق شدند . یک نفر آنها مسئول محیط بانی روستای سادات بود . ایشان ما را تا کنار دریاچه کارون سه راهنمایی کردند . با ماشینهایمان سوار بارج شدیم . بارج وسیله ای شبیه کشتی است که برای عبور و مرور اهالی روستاها بر روی دریاچه استفاده میشود . شب را در ساختمان محیط بانی گذراندیم و شام خوردیم و به غیر از محیط بان با دو نفر دیگر که از گروه ایذه بودند و آشنا به منطقه، در مورد نحوه اجرای برنامه صحبت کردیم و همچنین دوستان قدیمی آقایان هادی فوقانی و حمید حجاریان از خاطرات خوبی که در برنامه های گذشته با هم داشتند تعریف کردند . صبح پنج شنبه ساعت 3 بامداد بیدار شدیم و پس از صرف صبحانه با یک دستگاه وانت به سمت مبدا صعود حرکت کردیم . جاده خراب و ناهموار بود . در ارتفاع 1500 متری ساعت 5:30 از ماشین پیاده شدیم . دامنه های کوه پوشیده از درختان بلوط بود . مسیر نسبتاً پاکوب را به سمت بالا ادامه دادیم . کم کم مسیر پوشیده از برف شد . با توقف های کوتاه به بالا رفتن ادامه دادیم . چشم انداز وسعی از دیاچه کارون سه و روستاهای اطراف آن به چشم میخورد . با پیمودن خط الراس و قله فرعی به قله اصلی قارون به ارتفاع 3650 رسیدیم . عکس گرفتیم . ساعت از 17 گذشته بود . خورشید در حال غروب کردن بود . با احتیاط شیب برفی قله را پائین آمده زیر قله در تاریکی روی برفها چادرها را برپا کردیم .

صبح روز بعد ساعت 8:30 مسیر رفت را باز گشتیم . ناهار را در دامنه های جنگلی کوه خوردیم و یک گله گراز هم از کنار ما گذشت . با کمی تغییر در مسیر رفته به چشمه ایوک رسیدیم . کم کم به روستاها نزدیک شدیم و در ساعت 17:30 به ساختمان محیط بانی رسیدیم . در پایان جلسه ای برگزار کردیم و آقای حجاریان هدایایی به دوستان میزبان دادند و به درخواست آنها برای فیلم برداری آقای هادی فوقانی گزارشی از نحوه اجرای برنامه قرائت کردند .

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید