گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 68 نفر عضو رسمی و 6 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

مهمان  :  حمیدرضا برهانی

گزارش نویس  :  سعید دارابی

شرح برنامه  :

در ساعت 5:30 صبح 22 فروردین ماه 96 من به همراه آقایان احمد حلاجی و حمید رضا برهانی با یک دستگاه سواری پژو از ترمینال زاینده رود بطرف شهرکرد حرکت کردیم و ساعت 7 وارد شهرکرد شدیم و به جمع آقایان محسن و ناصر فوقانی ملحق شدیم و با یک دستگاه مینی بوس که آقای فوقانی از قبل هماهنگ کرده بودند به طرف دو پلان حرکت کردیم در ساعت 9 صبح در گردنه بره مرده از ماشین پیاده شده و بعد از آماده شدن در ساعت 9:30 بطرف دکلهای مخابراتی به راه افتادیم در جاده خاکی راه را ادامه دادیم در وسط راه از جاده جدا شدیم و سمت چپ بطرف خط الرس رفتیم ، سرقدم آقای محسن فوقانی و عقبدار آقای ناصر فوقانی بودند. با پیمایش شیب نسبتا زیاد و کوله های سنگین آقای محسن فوقانی با هر یک ساعت پیمایش چند دقیقه ای به ما استراحت میدادند تا نفسی تازه کنیم ، در ساعت 14:15 به اول خط الرس و دکلها رسیدیم باد نسبتا شدیدی می وزید با نظر سرپرست قرار شد نهار را همانجا بخوریم بعد از آن با برداشتن آب از منبع داخل محوطه دکل در ساعت 15:15 پیمایش خط الرس را شروع کردیم ، در راه سنگ چین های زیادی وجود داشت در پایین دست مان سمت چپ یک جاده اسفالت که به طرف دره عشق میرفت وجود داشت و در سمت چپ جنگلهای هلن بود . در ساعت 17:30 در گردنه ای که محل مناسب برای کمپ بود شبمانی کردیم هوا سرد بود برای آب کردن برف آتشی برپاکردیم و دور آتش به درست کردن و خوردن چای و آب کردتن برف پرداختیم و کمبود آب از دست رفته بدنمان را جبران کردیم و به صحبت کردن و گفتن خاطرات گذشته پرداختیم ، شب مهتاب زیبایی بود بعد از صرف شام در ساعت 21 خوابیدیم .

23 فروردین ماه 96

صبح ساعت 6 بیدار شدیم بعد از خوردن صبحانه در ساعت 7:30 ادامه مسیر را پیمایش کردیم در ساعت 10:18 به گردنه بزمنی رسیدیم بعد از عبور از آن در 12:45 بر فراز قله بزمنی بودیم و بعد از آن  با پیمایش خط الرس ارتفاع کم و کمتر شد و در ساعت 15:45 به برم آبی که از آب شدن برفهای اطراف گودال تشکیل شده بود رسیدیم برای شب مانی محل خوبی بنظر می رسید با موافقت سرپرست و زمان زیاد و مناسبی که برای ادامه برنامه داشتیم کمپ را بر پا کردیم و شب را گذراندیم.

24 فروردین ماه 96

6 صبح بیدار شدیم و پس از صرف صبحانه و جمع کردن کمپ بر روی خط الرس که ما را به پایین هدایت میکرد حرکت کردیم در انتها به دره ای در سمت راست رسیدیم که سمت چپ آن صخره ای و سنگی و دیواره بود و ما مسیر خود را از کف دره ادامه دادیم و در وسط دره با تراورس به سمت چپ به طرف روستایی که میدیدیم رفتیم که بعد متوجه شدیم که اسم آن روستا ده کهنه است در ساعت 14:30 به روستا و سر چشمه گوارای آن رسیدیم بعد از صرف نهار با یک دستگاه پیکان سواری بطرف لردگان حرکت کردیم بعد از طی 13 کیلومتر جاده خاکی به اسفالت رسیده و از آنجا تا لردگان 45 کیلومتر راه بود در ساعت 16:30 به لردگان رسیدیم ، من و آقای حلاجی و حمید رضا برهانی و محسن فوقانی با یک دستگاه سواری پژو به طرف اصفهان حرکت کردیم و آقای ناصر فوقانی بعد از خداحافظی با ماشین دیگری به سمت شهرکرد رهسپار شد. در ساعت 20:45 به ترمینال صفه رسیدیم و در ساعت 21 پنج شنبه 24 فروردین ماه 96 برنامه خاتمه یافت .

در پایان از همکاری و تلاش دوستان حاضر در برنامه مخصوصا برادران فوقانی کمال تشکر را دارم.

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید