گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

گروه کوهنوردی چکاد اصفهان - تاسیس 1367
  • کوهنوردی

بطور کلی ورزش و علی الخصوص ورزش کوهنوردی میتواند پلی باشد به سوی موفقیت ، موفقیتی که ما آن را در کوهنوردی اینگونه تعریف میکنیم : صبر و استقامت در برابر شرایط سخت و ناملایمات پیش رو ، کمک به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشترک.

برنامه کوهنوردیImage   کانال تلگرامImage

• گروه کوهنوردی چکاد اصفهان

اين گروه ، داراي مجوز رسمي از فدراسيون كوهنوردي ايران ميباشد . در حال حاضر 70 نفر عضو رسمی و 5 نفر عضو پویا ( براساس آیین نامه طرح پویا ) دارد و تعداد بيشتري از کوهنوردان با توجه به آيين نامه داخلی به صورت ميهمان با گروه کار مي كنند . مطابق با اساسنامه پس از تأسيس گروه ، امور جاري گروه توسط هيئت مديره وقت اداره مي شود.

چکاد اصفهان

آموزش عکاسی در طبیعت

طبقه بندی رشته: گزارش برنامه

<< بنام خدا >>

(جایگزین برنامه پیمایش غار نخجیر)

سرپرست :بهادری

تاریخ اجرا :29 بهمن ماه 95

تعداد شر کت کنندگان :۱۵نفر

گزارش نویس :بهادری

اسامی شرکت کنندگان :

اعضا :هادی فوقانی ، محمد رضا مومنی ، ناصر فوقانی ، رحمان پاپرون ، سعید مستاجران ، سعید عابدینی ، علیرضا نصر ، زهرا اکبر شاهی ، گلاب بهادری ، زهرا کاویانی ، پریا فراهانی

مهمانان :مجید امینی ، حسین عسگری ، زهرا عبدالهی و نازنین پاپرون

شرح برنامه :

ساعت چهار بامداد آدینه با یک دستگاه مینی بوس به سمت فریدون شهر رهسپار شدین جمع شاد و دوستانه ما در میان خواب و بیداری صبحگاهی در ساعت ۶:۴۵ به پیست اسکی رسیده و شش نفر جهت صعود قله دالان کوه با گروه وداع نموده و پای در مسیر پر برف نهادند . پیش بینی هوا شناسی روزی پر برف همراه با برف را نوید میداد. گروه یازده نفره ما به سمت چغیورت راهی شدیم  اما به دلیل باز بودن پیست تغییر مسیر داده و به سمت روستای سیبک رفتیم و در روستا عکاسی نمودیم. برف نرم نرمک میبارید و لذتی دو چندان نصیبمان میکرد. پس از ساعتی عکاسی به سمت گلستانکوه رفته و آنجا نیز عکاسی نمودیم و مطالب بسیاری نیز راجع به عکاسی و دوربین ها یمان آموختیم  نهایتا در ساعت دو بعد از ظهر به دلیل بارش برف و با هماهنگی به عمل آمده توسط خانم کاویانی نهار را در مجموعه ورزشی خوانسار خوردیم و سپس به سمت فریدون شهر برگشته و بر سر قرار خویش ، ساعت چهار حاضر شدیم دوستانمان گرچه به دلیل بوران شدید موفق به صعود کانل قله نگشته بودند اما به سلامت به ما پیوستند و به سمت اصفهان رهسپار گردیدیم . با سپاس از همه دوستانی که با حضورشان به ما آموختند و با سپاس ویژه از استاد مومنی برای همه مطالبی که بی شائبه در اختیارمان قرار دادند.

AddThis Social Bookmark Button

ویدیو کلیپ

جهت نمایش ویدیو کلیپ بر روی عکس زیر کلیک کنید:

You Tube

تماس با ما

آدرس : اصفهان - صندوق پستی 1573-81465

تلفن : 09138787177

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید